Гарантійні умови
На всі товари в Інтернет-магазині надається гарантія.
Обов'язково надається гарантійний лист з мокрим друком та підписом продавця!
Ми надаємо виключно Українську гарантію , т.к. маємо власний сервісний центр. При цьому кожен товар без винятку, будь то планшет, телефон, відеореєстратор, магнітола або будь-який інший пристрій обов'язково проходить передпродажну перевірку на:
- Комплектність (перевіряється, щоб у комплектацію входило все, що зазначено в описі).
- Роботу основних функцій (Екран, Wi-Fi, Заряджання, СІМ-карти тощо).
- Цілісність конструкції.
Ви гарантовано отримуєте стовідсотковий робочий пристрій із повною комплектацією!
Важливі моменти!
Підтвердженням гарантії є гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину "NAVISTAR".
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Гарантія надається терміном до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника.
З питань гарантійного обслуговування Ви можете звертатися до сервісного відділу +380 (098) 047-2006 (ПН-ПТ 10:00-18:00).
Гарантія
Незалежно від того, скільки днів минуло з дати покупки, якщо товар зламався в процесі експлуатації, він підлягає експертизі та ремонту в авторизованому сервісному центрі ( ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» ).
Ми рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, які вказані у гарантійному талоні та/або на сайті виробника. У цьому випадку ви можете особисто контролювати перебіг ремонту виробу. До того ж, ви заощадите кілька днів, які потрібні на пересилання виробу до Одеси та назад. Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете звернутись до нас.
Для того, щоб ми могли швидко і правильно ідентифікувати вашу посилку, обов'язково вкладіть разом з товаром наступні документи:
- Копію чека (якщо у вас немає можливості зробити копію, просто вкажіть номер чека або замовлення);
- Оригінал гарантійного талону;
- Заявка у вільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).
У заявці обов'язково вкажіть такі дані:
- номер чека;
- Контактний телефон;
- Реквізити для повернення коштів;
- Якщо виріб не працює так, як потрібно - детальний опис дефекту.
Будь ласка, уникайте загальних фраз: "не працює", "глючить", "висне" тощо. Пишіть так, щоб фахівець, який оглядатиме виріб, міг швидко і однозначно зрозуміти, що саме не працює, наприклад, "при включенні виробу, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться праворуч", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" тощо;
Як передати товар у гарантійний ремонт
в Одесі. Завітайте у Відділ сервісного обслуговування нашого магазину, який знаходиться за адресою Одеса, Адміральський пр-кт 35 Сервіс №1 . Час роботи з 10 до 18 години (Пн-Пт), телефон (098) 047-2006. Також ви можете надіслати товар за допомогою перевізника.
Надіслати через перевізника "Нова Пошта". Вкажіть відділення у м. Одеса, №85, для уточнення одержувача, зв'яжіться з менеджером сервісного центру за телефоном: (098) 047-2006. Доставка за рахунок відправника.
Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу «зворотна доставка коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і вам потрібно буде знову відвідати відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.
Покупець зобов'язаний здійснити повернення товару у гарантію, продавцю власним коштом.
Обмін або повернення товару:
Після покупки товару у нашому магазині Ви можете повернути його протягом 14 днів відповідно до «Закону про захист прав споживачів». Повернення товару здійснюється шляхом пересилання товару до нас через службу доставки "Нова пошта". Обов'язкове правило - НЕ СТАВИТИ ПОДАТОК, інакше кур'єр не зможе забрати посилку.
Щоб використати цю можливість, переконайтеся, що:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
- збережено упаковку товару (не порвано)
Покупець зобов'язаний здійснити повернення товару у належному вигляді продавцю власним коштом. Продавець повертає покупцеві вартість сплаченого товару на картку Приват Банку, за вирахуванням вартості накладних витрат, протягом 3-х робочих (банківських) днів з дати отримання поверненого товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- на комплектуючі (зарядні пристрої, кабелі, периферію);
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленість, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.